החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

מקינטה מוקה אלסי פולסינה: לאנשים שמבינים בקפה איכותי אמיתי

מקינטה illy ל-3 כוסות דגם פולסינה - אדום
מקינטה illy ל-3 כוסות דגם פולסינה - אדום

אין ספק, מכונות קפה הן פינוק של ממש. אבל אנשים שאוהבים קפה ומבינים קפה, יודעים שמקינטה היא הדרך ליהנות מקפה משובח, באפס מאמץ. קפה שהוכן באמצעות מקינטה, מיועד לאנשים שלא אוהבים להתפשר על ארומה, טעם וקלאס. אם כל זה לא שכנע אתכם, אז מקינטה ניתנת לרכישה גם במחיר ללא תחרות.
הכירו את מקינטה אלסי פולסינה: מהפכנית, חסכונית ויפה
מקינטה מוקה אלסי פול’צינה, מבית illy, היא מקינטה להכנת קפה מוקה, מהפכנית ומודרנית, המשלבת בין טכנולוגיה משוכללת להכנת קפה מושלם לבין חוויה עיצובית. illy לקחו את קנקן המקינטה המסורתי ואת כוס הקפה שלכם – צעד אחד קדימה.
אלסי פולסינה היפיפייה, היא מקינטה מאלומיניום, המגיעה עם ידיות שחורות או אדומות. הפולסינה עוצבה על ידי האדריכל המוערך מישל דה לוצ’י. המקינטה המושלמת הזו, כוללת חידוש עיצובי קטן – שעושה הבדל גדול. הפולסינה מגיעה עם פיה המזכירה מקור של אפרוח (מכאן גם שמה, “פולסינה” באיטלקית זה אפרוח). הפיה עוזרת לזהות מתי לעצור את הכנת הקפה בדיוק בזמן הנכון, ממש לפני שהקפה מקבל טעם לוואי מר. שדרוג זה משפר את הארומה העשירה של הקפה שלכם והופך אותו לעשיר יותר.
*מקינטה פולסינה מספיקה להכנת שלוש כוסות קפה מדהימות.

אז איך מכינים קפה במקינטה של דה לוצ’י?

1. ממלאים מים עד לנקודת הסימון.
2. מניחים את מסנן הקפה וממלאים בקפה.
3. מרכיבים את הפילטר ומרטיבים אותו מעט.
4. מרכיבים את המכסה וסוגרים היטב.
5. ממקמים את המקינטה על אש בינונית, למשך כ-6 דקות.
6. כשהקפה מבעבע ומגיע כמעט לחלק העליון – עוצרים ומוזגים.
שימו לב, המקינטה אינה ניתנת לשטיפה במדיח כלים

קצת על מישל דה לוצ’י

אדריכל ומעצב איטלקי מפורסם ומוערך, עיצב בין היתר מנורות, רהיטים, בניינים ועוד – עבור חברות איטלקיות ואירופיות ידועות. דה לוצ’י מימש פרויקטים באיטליה ומחוצה לה. הוא מונה לתפקיד קצין הרפובליקה האיטלקית לשירותי עיצוב ואדריכלות והיה מועמד לפרופסור בפקולטה לעיצוב של הפוליטכניקו של מילאנו. הוא חבר באקדמיה נאציונלה די סן לוקה ברומא. עבד בין היתר עבור חברות כמו: הרמס, פיליפס,Artemide Olivetti, , ועוד. עבודותיו נמכרות גם במרכז פומפידו בפריז.

קצת על illy

מותג הקפה המוביל illy, נוסד בשנת 1933 בטריאסטה על ידי פרנצ’סקו אילי. מדובר בחברה מוערכת ומובילה, הפועלת בחמש היבשות, הידועה בזכות איכות הקפה הגבוהה שלה והטעם הקטיפתי שלו. תערובות הקפה של illy ייחודיות ולא ניתן לטעות בהן. הקפה של illy משמח מדי יום מיליוני אנשים ברחבי העולם בכל מקום: בבית, במשרד, בבתי מלון, מסעדות, בבתי קפה ועוד. חברת לנדוור היא היבואנית הבלעדית של illy בישראל.

לסיכום, למקינטה החדשה של אלסי שלושה יתרונות ברורים:

– תהליך הכנה: קל, מהיר, יעיל ופשוט.
– תוצאה: קפה משובח, איכותי עם ניחוח מושלם וטעם משגע.
– מחיר: זול ומתאים לכל כיס.


גם אתם יכולים להחזיק יצירה של מישל דה לוצ’י אצלכם במטבח – מקינטה אלסי פולסינה.

עגלת קניות
יש לי חשבון באתר

פעם ראשונה שלי כאן?

התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
JUNAMIבניית אתרים JUNAMI
חנות
רשימת המועדפים
0 פריטים עגלה
החשבון שלי