החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

קפה שחור, קפאין וספורט

קפה שחור, קפאין וספורט
מדוע כדאי לשתות קפה שחור2 | קפה שחור לנדוור

 

כל הסיבות לשתות כוס קפה שחור לנדוור לפני פעילות גופנית, ואיך בדיוק זה תורם לביצועים שלכם

הטרנד שכבש את עולם הספורט, שתיית קפה שחור לפני אימון הוא כבר ממש לא תופעה חולפת וזה מכמה סיבות: תחושת הרענון, ההתעוררות, האנרגיה המתפרצת וכמובן איכות האימון ושיפור הביצועים הספורטיביים שבאים לאחר מכן. כל אלה מחזקים את מעמדו של משקה אחד אהוב ומוכר – קפה שחור לנדוור.

כיצד הקפה משפיע על הביצועים בספורט ומשפר הישגים?

נתחיל בעובדה, קפאין הוא חומר פסיכואקטיבי, שנמצא כמעורר את מערכת העצבים המרכזית.
בנוסף, לקפאין השפעה על מערכת השרירים, הקפאין מגביר את כיווץ שריר הלב ומעלה את תפקודם של חלק משרירי השלד.
מעבר להשפעות הפיזיות על גופנו, קפאין מוכר גם כמעורר מנטלי, מחקרים הראו כי קפאין הוריד את רמת הלחץ הראשוני לפני תחרויות, דבר המאפשר לספורטאים מכל הרמות להרגיש פחות עייפים ומותשים לפני התחרות עצמה, ומשפר את ההישגים הספורטיביים.
בעקבות אלו, ניתן לחזות שיפור משמעותי בהישגים ספורטיבים לאחר שתיית קפה שחור, מאחר וחל שיפור ביכולות הפיזיות והמנטליות, הספורטאים יוכלו למצות את יכולותיהם האישיות.
באיזו כמות ומתי מומלץ לשתות את הקפה השחור?
ריכוז הקפאין בדם מגיע לשיא כעבור כ-60 דקות לאחר שתיית כוס הקפה השחור, לכן מומלץ לצרוך עד 2 כוסות קפה שחור כשעה לפני כל פעילות ספורטיבית. כמובן שיש הבדלים גנטיים בין סוגי אנשים ולכן על כל אחד ואחת מאיתנו הקפאין ישפיע, אך בצורה שונה.
נקודה חשובה! שימו לב למינון הקפה השחור אותו אתם צורכים לפני האימון, בכדי למנוע מצב שנקרא “עוררות יתר” שפוגעת ביכולת הריכוז, בשליטה על השרירים ובדיוק התנועה. אלו מכם שרגילים לצרוך קפה שחור במהלך היום, וגם אלו מכם שלא צורכים כל יום, חייבים למצוא את המינון המדויק האישי לשתיה לפני הספורט, על מנת להשיג את האפקט הרצוי. מומלץ לשתות קפה שחור לפני פעילות שגרתית כמו גם לפני פעילות תחרותית.

 

אז איזה קפה מתאים לכם?

אז אם אתם ספורטאים בנפש, וחשוב לכם דיוק לא רק באימונים שלכם, אלא גם בקפה שלכם – קפה שחור של לנדוור, הוא בדיוק בשבילכם! מדוייק באיכות הטעם ובאיכות המרכיבים שהוא מציע כבר למעלה מ-100 שנה.
כל אחד מכם יוכל למצוא את הקפה שמתאים לו מתוך 3 סוגי קפה שחור מצויינים, קפה שחור לבוקר, כי אין כמו לפתוח את הבוקר באימון, תערובת קפה שחור עשירה בפולי ערביקה, בקלייה בינונית המייצרת ארומה דומיננטית שמדגישה את טעמי וריחות הקפה.
קפה שחור לנדוור המקורי והקלאסי, תערובת קפה מלאה בטעמי נוסטלגיה מאופיינת במרירות נעימה. ולאלו מכם שמעדיפים את האימון שלהם חזק! קפה שחור חזק, תערובת קפה בקלייה כהה עם גוף מלא וטעמים מרירים לאוהבי הקפה החזק.
ממוצרי הקפה השחור שלנו תוכלו ליהנות ברשתות, בחנויות הקפה ובאתר שלנו כמו גם, מגוון מוצרי ואביזרי קפה ששידרגו לכם את חווית הקפה למעלה.

עגלת קניות
יש לי חשבון באתר

פעם ראשונה שלי כאן?

התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
JUNAMIבניית אתרים JUNAMI
חנות
רשימת המועדפים
0 פריטים עגלה
החשבון שלי