החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

קפסולות הקפה החזקות שלנו

קפסולות הקפה החזקות שלנו
קפסולות הקפה החזקות שלנו

קפסולות קפה במבחר דרגות טעם וחוזק. קפסולות הקפה החזקות שלנו, כוללת מגוון רחב של טעמים ודרגות חוזק, בסיס תערובות הקפה המוכרות והאהובות של רשת בתי הקפה. הקפסולות תואמות, ומתאימות למכונות קפה קפסולות לנדוור

כל התערובות מגיעות בקפסולות קפה אטומות במיוחד עשויות אלומיניום אשר שומר על איכות הקפה וגם עוזר לשמור על המכונה הביתית ולהאריך את חייה.

קפסולות Double Roast

קפסולות לנדוור מכילות תערובת קפה בעלת דרגת החוזק הגבוהה ביותר – 12, משלבת זני ערביקה ורובוסטה אשר עוברים קלייה כפולה המעניקה לתערובת גוף מלא וטעם עשיר. הקלייה הכפולה מונעת טעמים שרופים המאפיינים קליה כהה בשיטה הרגילה. התערובת מיועדת לחובבי הקפה החזק במיוחד.
לעמוד המוצר – לחצו כאן

תערובת הבית

קפסולות קפה המכילות את התערובת שנבחרה לשאת את השם “תערובת הבית” של רשת קפה לנדוור, אשר מכילה זני ערביקה ורובוסטה ומצטיינת בטעמים של שוקולד מריר ואגוז נפלאים וארומה משובחת. התערובת מיוצרת בקליה מסורתית, המעניקה לה טעם עשיר וגוף נעים. הרשת עושה כל מאמץ להביא לכם את הטעמים של בית הקפה הביתה.
לעמוד המוצר – לחצו כאן

קפסולות נטול קפאין

קפסולות קפה המכילות פולי קפה שעברו תהליך טבעי, במים, בניגוד לסוגי קפה נטול קפאין אחרים אשר עוברים תהליך כימי. השיטה מבטיחה שמירה על טעמי הקפה, ועל איכותו. גם במקרה של התערובת נטולת הקפאין שלנו, אין התפשרות על הטעם – מדובר בקפה עם טעמים חזקים ומורגשים, ארומה מלאה וגוף בינוני.
לעמוד המוצר – לחצו כאן

סדרת SINGLE ORIGIN של קפה לנדוור

קפסולות קוסטה ריקה

קפה ערביקה חד-זני (בניגוד לתערובות המורכבות מזנים שונים) מקוסטה ריקה, כפי ששמו מעיד, בעל גוף וחוזק בינוניים, וטעמים המזכירים שוקולד ושקדים. פולי הקפה גדלים על צלעות ההרים, והשילוב של האקלים הטרופי והגובה שבו גדלים הפולים מייצר קפה בעל ארומה מורגשת וחמיצות נעימה. אלו הן קפסולות קפה המיועדות לחובבי הקפה שמעוניינים בקפה פחות חזק.

קפסולות גואטמלה

קפה ערביקה חד-זני מגואטמלה, אשר גדל באדמה עשירה במינרלים בסמוך להרי געש. השילוב של האדמה הגעשית והגובה שבו גדלים פולי הקפה מיצר קפה עם גוף בינוני, ארומה מלאה וטעם חזק המזכיר טעמי שוקולד, תפוז ודבש. זהו קפה המתאים לחובבי האספרסו.

קפסולות ברזיל

קפה המגיע מיצואנית הקפה הגדולה בעולם – ברזיל. זהו קפה ערביקה חד-זני, אשר מתאפיין בחמיצות קלילה, ובטעמים בינוניים קלילים המזכירים קרמל ולחם קלוי. אלו הן קפסולות קפה המתאימות לחובבי הקפה העדין יותר, אך עם זאת בעל טעם מורגש וארומה מלאה.

עגלת קניות
יש לי חשבון באתר

פעם ראשונה שלי כאן?

התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
JUNAMIבניית אתרים JUNAMI
חנות
רשימת המועדפים
0 פריטים עגלה
החשבון שלי