החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

הכל אודות קפסולות קפה

איך לבחור קפסולות קפה?
הכל אודות קפסולות קפה

בין אם זה בבית או במשרד, רבים מאתנו לא יכולים לנהל את שגרת יומם ללא הקפה שלנו. בעבר היינו צריכים לתכנן מראש את סדר היום שלנו, כאשר היה צריך לכלול גם את זמן הכנת הקפה, שדרש אחסון, טחינה והכנה במכונה.
כיום אין יותר צורך לעבוד קשה ולהמתין שהקפה יהיה מוכן, כאשר אין אפילו ספק שהוא ייצא טעים ומשובח באמצעות קפסולות קפה שנכנסו לחיינו וכבשו את עולם הקפה בסערה.

הרקע של קפסולות קפה

קפסולות קפה הן למעשה מכלים אטומים שעשויים מאלומיניום או פלסטיק שמכילים קפה. קפסולות מאלומיניום נחשבות לאיכותיות ויקרות יותר ביחס לקפסולות מפלסטיק. יתרונן העיקרי של קפסולות אלומיניום הוא שהן אטומות יותר ושומרות על מלוא הארומה של הקפה. הקפסולות נמכרות כאשר הן מוכנות לשימוש והכנה מיידים, בזמן שהקפה נשמר טרי בתוך הקפסולה. את הקפסולה שאותה נרצה להכין צריך לשים במכונת קפה ייעודית. לאחר שממקמים את קפסולת הקפה במקום, מוחדרים אליה מים רותחים שבסופו של דבר יוצרים את האספרסו שאתם שותים.

כמות הקפה הקיימת בכל קפסולה מתאימה להכנת ספל קפה במרקם קרמי, עם ארומה מדהימה וטעם עשיר.

תהליך ההכנה דורש מאתנו מינימום מאמץ ותוך זמן קצר אנחנו יכולים ליהנות משתיית קפה איכותי. תפעול מכונות האספרסו שאליהן מכניסים את הקפסולות אינו דורש ידע מוקדם או מקצועי, רק שמירה על ניקיון הרכיבים על מנת לקבל את הטעם הטוב ביותר. הכנת קפה מקפסולות באמצעות מכונה, זו דרך נוחה, מהירה ונקייה ביותר להכין את הקפה האהוב עליכם.

מכונות אלה, המיועדות לתפעול באמצעות קפסולות קפה בלבד, מתאימות למגוון שימושים כמו בתי עסק, משרדים, מסעדות, חדרי ישיבות וכמובן לשימוש ביתי פרטי.

מכאן גם ניתן להסיק כי בכדי להבטיח שתיהנו מכוס קפה איכותית, יש לוודא כי הקפסולה אטומה כראוי, מכילה חומרי גלם איכותיים בלבד ומסופקת לכם על ידי גוף מוכר ומכובד.

 

בין אם זה בבית או במשרד, רבים מאתנו לא...

מדוע עדיף לעבור לקפסולות קפה?

עצם המעבר למכונה שעובדת עם קפסולות קפה, לעומת מכונה שטוחנת את הקפה, אומר שתחסכו מעצמכם את הצורך לדעת כיצד להתעסק עם התפעול המסובך. השימוש בקפסולות מבטיח שבכל אחת מהפעמים שתכינו קפה, תקבלו את אותו הטעם האהוב עם הריח החזק, בדיוק כמו שאתם אוהבים את הקפה שלכם. ישנם המון טעמים שונים שאפשר לנסות, בדרגות חוזק שונות של הקפה.

הפשטות בהכנת הקפה באמצעות קפסולות מדברת בעד עצמה. עצם העובדה שאין צורך לטחון את הקפה ולהתעסק עם המרכיבים, מבטיחה שפינת הקפה בבית או במשרד תישאר נקייה. המכונה עצמה גם אינה דורשת הרבה עבודת ניקיון, מלבד ניקיון תקופתי באמצעות ערכות ניקוי ייעודיות.

מדובר בפתרון מושלם לבית או למשרדים בכל גודל, שמספק קפה טעים ללא פשרות בכל פעם מחדש. אם החלטתם לעבור לקפסולות קפה בתור הפתרון החדש שלכם, ברוכים הבאים לעולם של טעם עשיר ללא מאמץ.

מוצרי קפסולות לרכישה באתר:

קפסולות קפה לנדוור – ממגוון תערובות האספרסו האהובות שלנו. תואמות קפסולות נספרסו.

קפסולות illy iper-espresso – קפסולות לשימוש במכונות קפה illy

עגלת קניות
יש לי חשבון באתר

פעם ראשונה שלי כאן?

התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
JUNAMIבניית אתרים JUNAMI
חנות
רשימת המועדפים
0 פריטים עגלה
החשבון שלי