החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

איך לבחור קפסולות קפה?

איך לבחור קפסולות קפה?
איך לבחור קפסולות קפה

מכונות קפה ביתיות ומשרדיות לרוב עובדות היום עם קפסולות קפה. קפסולות הקפה מכילות פולי קפה טחונים, אשר אותם מזינים לתוך החריץ הייעודי במכונת הקפה הביתית ובעזרתם ניתן להכין בעצם את כל סוגי הקפה בבית – החל מאספרסו ועד קפה הפוך.

אז איך נבחר את קפסולות קפה מושלמות עבורנו?

שיהיה טעים
הדבר הראשון, והכי חשוב, הוא הטעם. אם הקפה לא יהיה טעים כלום לא יעזור – אנחנו לא נחזור להשתמש בקפסולות אלה בשנית. ברוב החנויות הייעודיות למוצרי קפה ישנה אפשרות להתנסות ולטעום את הקפה מכל אחת מהקפסולות שהם מציעים. מעבר לכך, כדאי לקחת קפסולה אחת מכל סוג ולנסות אותה במכונת הקפה בבית, כי כל מכונת קפה מפיקה טעם אחר.

דרגות החוזק
אמנם עדיין מדובר בטעם הקפה, אך זהו קריטריון אחר. קפסולות קפה לרוב מדורגות בדרגות חוזק שונות, כאשר הכוונה לעוצמת הטעמים ולרמת מרירות הקפה המוכן, לרוב בסולם של 1 עד 12. אם אתם מחובבי הקפה העדין תעדיפו לבחור ברמות חוזק נמוכות עד בינוניות, ואם אתם בעלי חיבה לקפה חזק תעדיפו את רמות החוזק הגבוהות יותר.

קפאין
חלקנו מעדיפים קפה נטול קפאין, אולי אפילו נרצה שרוול או שניים של קפסולות קפה שיתאימו להכנה בלילה, לפני שנרצה ללכת לישון, ולכן נעדיף קפה נטול קפאין. תחום הקפה התפתח רבות בשנים האחרונות, ומותגים רבים מציעים קפה נטול קפאין אשר לא מוותר על הטעמים והארומה של תערובות הקפה הרגיל. מעבר לכך, ישנם סוגי קפה בעלי רמות קפאין שונות – שימו לב.

תוספות לקפה
ישנן קפסולות קפה המכילות רכיבים נוספים, בנוסף לפולי הקפה הטחונים, אשר מעניקים טעמים שונים לקפה, או אפילו תכונות שונות (ישנן קפסולות קפה המתאימות לקפה קר, למשל). שימו לב לתכונות הללו, ואם אתם במקרה רגישים לסוכר (או סתם מעדיפים את הקפה שלכם ללא סוכר) קחו זאת בחשבון.

ולא לשכוח! תאימות למכונה

אל תשכחו לשים לב לסוג וצורת הקפסולות בהן משתמשים עבור המכונה שלכם. לקפסולות שונות צורה שונה ולא כולן מתאימות לכל מכונה. אם נצטרך, למשל, קפסולת קפה תואם נספרסו, עדיף שלא לרכוש קפסולות שאינן תואמות.

ישנם כמובן שיקולים נוספים כמו מותג הקפה שאנחנו אוהבים, מחיר קפסולת קפה, או אפילו זמינות של הקפסולות באזור המגורים שלנו (או במקרה האחר – זמינות משלוחים לאזור המגורים).

בנוסף, לרוב יצרני מכונות הקפה הביתיות ישנה אפשרות לרכוש קפסולות ייעודיות למכונה אותה רכשתם.

איך לבחור קפסולות קפה?
עגלת קניות
יש לי חשבון באתר

פעם ראשונה שלי כאן?

התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
JUNAMIבניית אתרים JUNAMI
חנות
רשימת המועדפים
0 פריטים עגלה
החשבון שלי